reklama

Ľúbiť či neľúbiť?

Už konečne na neho nemyslím... ale občas sa mi o ňom sníva....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...ešte stále ma dokáže zraniť keď mi kamoška povie že s ním šla v buse a on šiel za tou druhou... za tou kvôli ktorej ma okašlal... síce mi to pokazí naladu, ale už to nie je také ako keď som ho videla z električky po asi troch dňoch čo mi dal kopačky s tou ktorej radšej neviem prísť ani na meno... ale už ma nedokáže dostať do úzkych ani ta nádherná pesnička čo mi ho tak pripomína... už môžem počúvať Apologíze bez toho aby sa mi nahrnuli slzy do očí... už je mi naozaj dobre... Pochopila som prečo láska tak bolí... pre jedného človeka by ste dokázali robiť veľké veci... myslíte si že aj on to tak cíti, tvrdí Vám že Vás ľúbi a aj to tak vyzerá.. Keď ste s ním, ste šťastná a on tak vyzerá tiež... ani by Vás nenapadlo že sa to môže tak rýchlo skončiť.. veď človek ktorí Vás dokáže urobiť takou šťastnou by Vás neopustil kvôli nejakej pipke... ale aj to sa stáva.. z ničoho nič Vám oznámi, že to nie je také ako chcel a že sú medzi Vami prekážky... a vy viete že sú to len keci... pochopíte že Vám len nechce povedať že už ma druhú... Aj keď láska niekedy tak veľmi bolí je to tá najkrajšia vec na svete... tie krásne chvíle ktoré sme spolu prežili mi už nikto nevezme a ak sa nezachová Váš princ k Vám najlepšie je to len znamenie že to asi nie je ten pravý a treba ísť ďalej.. čas vylieči Vaše boľavé srdce a Vy opäť stretnete Vašeho nového princa... možno to bude zase len dočasné alebo možno to už bude vzťah na celý život, ale s každým máte na čo spomínať a každí vzťah Vás naučí niečo nové... preto aj keď sa popálite treba isť ďalej... chce to len čas a opäť budete šťastná... láska na jednej strane bolí ale na druhej strane Vás dokáže urobiť neuveriteľne šťastnou... preto ľúbte a bude ľúbené.......

Michaela Vikukelová

Michaela Vikukelová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

taká normálna baba... teda aspoň občas :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu